Saturday 7 September 2013

Jom Berambeh Raya SK Asyakirin 2013


Tanggal 6 September 2013 (malam terakhir bulan Syawal), telah berlangsungnya program Jom Berambeh Raya 2013 SK Asyakirin.  Walaupun mengalami sedikit masalah berkaitan lokasi program yang berpindah daripada Dewan Utama SK Asyakirin ke Foyer Utama SK Asyakirin, program tetap berjaya berjalan dengan lancar dengan penuh kemeriahan.

Cik Nafisah (tengah), Puan Mudiana (kiri), Pn Hjh Mordiana (kanan)
En Senusi (hijau) menyampaikan hadiah kepada hadirin
Program bermula tepat mengikut masa apabila tetamu kehormat iaitu Cik Nafisah bt. Rosli, Ketua Unit Akademik yang mewakili Pegawai Pendidikan Daerah Bintulu. Beliau diiringi Puan Dayang Mudiana Awang Mahbi, juga daripada PPD. Turut memeriahkan program tersebut adalah Guru Besar, Yang DiPertua dan ahli jawatankuasa PIBG. 

Adik Shahrul

Adik Sylvia dan Cikgu Awang Dahlan (Pengacara Jemputan)

Hamidah (Penyanyi Jemputan)

Hamka (Penyanyi Jemputan)
Program Jom Berambeh Raya 2013 diserikan dengan pengacara jemputan berbakat, Cikgu Awang Dahlan Awang Lai (SK Agama) dan dua penyanyi jemputan istimewa, Hamka dan Hamidah. Dua penyanyi muda sekolah iaitu adik Shahrul Anuar dan adik Sylvia Haren Usat turut menyerikan malam tersebut.

Permainan bersama anak murid
Permaianan bersama ibu bapa

Hadirin menjamu selera
Program menerima banyak sumbangan berupa jamuan makanan dan kuih-muih, hamper, hadiah elektrikal serta duit raya. Sumbangan ini adalah daripada banyak pihak terutamanya ibu bapa, guru, PIBG dan syarikat-syarikat korporat. Dengan kehadiran ramai ibu bapa, guru dan murid, program Jom Berambeh Raya kali ini berjaya mencapai objektifnya. 


Penghargaan tak terhingga kepada semua pihak yan menjayakan program tahun ini.  Tahniah dan syabas diucapkan kepada Cikgu Afendi Soon selaku Penyelaras Program.

Sehingga berjumpa lagi di tahun hadapan. Insyallah.   

Printfriendly