Thursday 24 October 2013

Majlis Makan Malam Penghargaan Staf SK Asyakirin 2013

YDP dan NYDP bersama pentadbir sekolah
Pada 19 Oktober 2013 Sabtu, SK Asyakirin telah mengadakan Jamuan Makan Malam Penghargaan Staf SK Asyakirin di Kelab Kidurong, Bintulu.  YDP dan NYDP telah dijemput untuk menghadiri program tersebut. Program yang meriah dan berseri tahun ini bertemakan warna biru dan perak. Pelbagai acara disusun untuk malam tersebut, termasuk nyanyaian karaoke, permainan, pemberian anugerah dan cabutan bertuah.

En. Senusi memberi ucapan aluan
Program malam tersebut dikendalikan oleh Cikgu Abdul Rahman sebagai juruacara majlis. Program dimulakan oleh ucapan daripada guru besar iaitu En. Senusi bin Haji Shahrani. Dalam ucapannya, beliau mengucapkan terima kasih kepada guru-guru sekolah yang telah berbakti sepanjang tahun dan memohon agar mereka meningkatkan lagi usaha di tahun hadapan. Beliau turut menyampaikan salam terima kasih kepada guru-guru yang akan berpindah dari SK Asyakirin.

Sambutan Hari Lahir Guru
Guru dan keluarga menjamu selera
Pelbagai anugerah telah disampaikan pada malam tersebut di mana semua anugerah diundi oleh murid sekolah kecuali anugerah pakaian malam tersebut dinilai oleh Kelab Kidurong. Pemenang anugerah adalah seperti berikut:

Guru Paling Rajin
Cikgu Mohd Safwan dan Cikgu Dayang Noorlida

Guru Paling Penyayang
Ustazah Hanann dan Cikgu Sharifah Salmah

Guru Tampan Bergaya
Cikgu Mohd Hanif dan Cikgu Amirulizan

Guru Cantik Bergaya
Cikgu Farizah dan Cikgu Monica

Guru Penyabar
Cikgu Masitah

Guru Baik Hati
Cikgu Siti Marliyana
 
Anugerah Khas AKS
En. Sofee 

Anugerah Lovelyman
Cikgu Wee Ah Him

Anugerah Charming Lady
Cikgu Junainah

Puan Zainab dan Cikgu Sylvester
Di samping itu, malam tersebut diserikan dengan nyanyian karaoke daripada Cikgu Sylvester,  Cikgu Zulkarami dan Puan Zainab.  Syabas dan tahniah diucapkan kepada penganjur program iaitu Kelab Kebajikan Staf SK Asyakirin. Terima kasih kepada semua penaja iaitu rakan guru sekolah, Sri Ganai Enterprise, Aliya Cafe/Kantin Sekolah, TMS Bookstore, Yam Catering/Kelab Kidurong Bintulu, dan Readers.

Printfriendly